۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

گزیده ای از سخنان اشوزرتشت پیام آور پاکی و راستی

* بر حذر باشید که مبادا نادان ها دنیا را در سیطره قدرت خویش بگیرند و دانایی جرم تلقی شود .
* خداوند ، شادی ، نعمت ، برکت و برخورداری از آن را برای آدمی مقرر داشته است .
* در دوره ای که از آن اوباش است بهتر است که اعتماد و اندیشه تان را پنهان کنید .
* با قبول دوستی بایستی قبول دشمنی را هم نمود زیرا آیا ممکن است که به دوستی بپیوندیم ولی جانب او را نگیریم و از او پشتیبانی نکنیم ؟
* بگذارید عشق شما با شجاعت آمیخته باشد . آن کسی که شما را می ترساند با عشقتان مورد حمله قرار دهید .
* هرگز اندیشه خود را به کسی تحمیل نکنید همه تلاش و کوششتان در راه زایاندن و شکوفاندن اندیشه ها باشد .
* کسی که نمیخواهد در بین مردم از تشنگی بمیرد باید بیاموزد که از هر پیاله و جامی بنوشد . کسی که میخواهد در بین مردم پاک بماند بایستی بیاموزد که چگونه خود را حتی در آلوده ترین آبها تطهیر کند .
* مومیایی غم و اندوه هیچکس را به شریعت مؤمن نمی سازد .
* غم و رنج زندگی آدمی را به آشفتگی می کشاند اما بعضی رنجها تطهیر دهنده است چون رنج کشیدن برای شادی و آزادی .
* هیچکس از شما به گفته ها و آموخته های دروغگو گوش ندهید . زیرا او بی گمان خانه ، دهستان ، شهرستان و کشور را به آزار و حتی مرگ میدهد .
* دروغ باید کاسته شود و یکسره آن را زیر و رویی دوباره می باید کرد و تو ای بد فعل دروغ تبار میباید که گم شوی .
* جهل و خیانت را از این خانه قدیمی برانیم چرا که هیچ انسانی دژخیم به دنیا نمی آید .
* آنکس که بر خلاف علم خود سخن میگوید دروغگو است و آن کسی هم که برخلاف جهل خود سخن میگوید دروغگو است .
* یک عمل بد همچون یک زخم است میخارد و تیر میکشد و خود را ظاهر میسازد و با صراحت سخن میگوید که من بیمارم اما یک اندیشه پست شبیه قارچی است که میخزد و خود را پنهان میکند و ظاهر نمیگردد مگر آن هنگامی که تمام بدن را با خود پژمرده و فاسد سازد .
*هرکسی برای رستگاری و پیوند با خدا راهی دارد و من نیز راهی دارم . راه من راه آبادانی خانه و شهر و کشور است .
* خوشا به حال آنان که دست در درست راهبری نیک اندیش دارند و به پاداش و رستگاری نیک می رسند و بدا به حال آنان که راهبرشان دروغگویی بیش نیست .
* یک فرمانروای خوب بر پایه ی قانون راستی باید شهریاری کند و رفاه و امنیت مردم را در نظر داشته باشد .
* تنبیهات باید برای یک متهم بی گناه افتخار باشد چرا که ایمان او را به ظالم بودن محتسب محکم تر میکند .
* من با هیچکس بر سر آیین و باوری که دارد نمی جنگم و خون وی را نمی ریزم چرا که خدای هرکس همان است که خرد او به او می نمایاند .
* ستیز من تنها با تاریکی است و برای ستیزه و نبرد با تاریکی هم شمشیر روی تاریکی نمیکشم ، چراغ می افروزم .
* خون ، بدترین شاهد برای اثبات حقیقت است . خون پاکترین شرایع را زهر آلود نموده و آن را به گمراهی و کینه ای قلبی مبدل می سازد .
* بسیاری از دشمنی ها ، جنگ ها ، خونریزی ها و خشم ها از بی خردی و تاریکی اندیشه پدید می آیند .
* هنگامی که ستم و زور بر زندگی مردمان چیره می شود ، ستمکار و زورگو برای استوار کردن بدکاریش یک جنگ افزار بزرگ در دست دارد و آن فریبکاری است .
* ای مردان و ای زنان کوشش کنید که به حقایق توجه داشته باشید . از دروغ که همان زندگانی مادی وسوسه انگیز است پرهیز کنید و از پیشرفت ریا و فریب جلوگیری نمایید ، پیوند خویش را با دروغ بگسلید و بدانید آن خوشی و سروری که در راه نادرست و به قیمت بدبختی و بیچارگی دیگران به دست آید جز رنج و افسوس به بار نخواهد آورد . و تبه کاران و دروغ پرستان که در پی تباهی درست کردارانند به راستی زندگی معنوی و آرامش روحی خود را از بین خواهند برد .
* هواخواهان دروغ کوشش دارند پارسایان و پرهیزگاران را از پیشرفت به سوی هدفهای مقدس خویش یعنی راستی و درستی و آبادانی شهر و کشور بازدارند . آنها با کردار خصمانه خود به زشتی و تبه کاری مشهورند .کسی که با تمام نیرو و وجودش علیه هواخواهان دروغ پیکار کند . او جهان آفرینش را به راه خرد و دانش حقیقی رهبری خواهد کرد .
* شخص موفق چون یک فاتح بدرود حیات میگوید در حالیکه اطرافش را کسانی احاطه کرده اند که با وی هم عهد شده و امیدوار به آینده اند .

۸۷ نظر:

مجید گفت...

اول

هوراااااااااااااااااااا

مجید گفت...

اهم(با کسره بخونید)دیگه دیگه فواید شب زنده داریه

مجید گفت...

خیلی سخن ارزشمندی بود در تعجب چرا تاحالا نشنیده بودم تو همیشه آس ترین ها رو رو میکنی.

مخصوصا سخن در باره درغگو:

آنکس که بر خلاف علم خود سخن میگوید دروغگو است و آن کسی هم که برخلاف جهل خود سخن میگوید دروغگو است .


به درستی همین است الان خیلی ها بدون علم به موضوعی وارد آن میشوند و یقینا انچه از دهانشان بیرون میآید دروغی و موضوعی خلاف نیست.

مجید گفت...

جمله آخری در مورد اطرافیون شخص موفق:

امیدوارم ما به عهد خویش با جنبش و پایبند باشیم و آینده یقینا از ماست.

ansherly گفت...

سلام
مرسی که آپ کردی
جالب بود


حرفای قشنگی زده ها

حسین میدری گفت...

درود،

ای کاش برای نوشتارهای تازه تان هم ما را فرا می خاندید..

"یک ساحل پُر از شعر" با شش دوبیتی،

آمدن مهربانانه ی شما را چشم براه مانده است..

خاکستر گفت...

سلام
چه عجب آپ فرمودی...
سخنان جالبی رو انتخاب کردی...
الحق که هم سلولی خودمی...

به امید ازادی سبز...

نوشین گفت...

رای‌گیری اعراب برای تغییر نام خلیج فارس

به تازگی اعراب یک نظرسنجی برای تغییر نام خلیج فارس با نام مجعول خلیج ع ر ب ی و پیشنهاد آن به گوگل راه‌اندازی کرده‌اند.
به لینک زیر بروید و در این رای‌گیری شرکت کنید و به خلیج فارس رای دهید:
http://www.persianorarabiangulf.com/index.php/

با توجه به اینکه جمعیت اعراب بیشتر است همت همه ما برای مقابله با این تهاجم ضروریتر از گذشته است
این ایمیل را حداقل برای پانزده نفر فوروارد
کنید.

علیرضا گفت...

دورود بر شما دوست گرامي


به تازگي اعراب يک نظرسنجي براي تغيير نام خليج فارس با نام مجعول خليج عربي و پيشنهاد آن به گوگل راه‌اندازي کرده‌اند.
به لينک زير برويد و در اين راي‌گيري شرکت کنيد و به خليج فارس راي دهيد:
www.persianorarabiangulf.com/index.php

با توجه به اينکه جمعيت اعراب بيشتر است همت همه ما براي مقابله با اين تهاجم ضروريتر از گذشته است.

تا اکنون از مجموع 156557 نفر , 75 درصد با افتخار به خلیج پارس رای داده اند

اين پيام را حداقل براي پانزده نفر ارسال کنيد.


پاينده و پيروز باشيد


بدرود

نوشین گفت...

بر حذر باشید که مبادا نادان ها دنیا را در سیطره قدرت خویش بگیرند و دانایی جرم تلقی شود
دقیقا" 1400 ساله که دانائی جرم حساب شده است نمونه دانایان بابک خرمدین / حلاج / ... / کسروی / ...
و اخیرا" جوانان ایران که در خیابانها جان میدهند به خاطر اینکه میفهمند

ansherly گفت...

یکی از دوستام داشت خودش و می انداخت تو دریا

خودکشی

باهاش حرف زدم
مست بود دیوونه

مجید گفت...

آهااااااااای

آپ کن دیگه

مجید گفت...

سلام آریاناز
کلیپ بیداری رو در سایت کلمه دیدی؟؟؟

خیلی زیبا بود نمیدونم چرا این نماهنگ منو امشب هوایی کرد هوای خرداد 88
یادش بخیر برو ببینش خیلی قشنگه

ستاره گفت...

سلام دوست عزیز و مهربانم

تک تک سخنان ایشان ، زبان حال تمام ایرانیان آزاد اندیش است.

احسنت به تو و مطالب پر ارزشی که انتخاب میکنی

فعلا در این آدرسم به روز شدم و تا چند روز آینده وبلاگ دیگرم را هم فعال خواهم کرد.

منتظر حضور سبزت هستم ، دوست آسمانی ام

یوسف مهدوی گفت...

* در دوره ای که از آن اوباش است بهتر است که اعتماد و اندیشه تان را پنهان کنید .
سلام پس میشه گفت اشو زرتشت به تقیه معتقد بودن و این بهترین توصیه برای الانه.

مجید گفت...

فرااااااااااار چقدر عصبانی بود داداش بزرگه!!!!

مجید گفت...

وااااااااااا خودتو با من چیکار داری؟؟؟؟

مجید گفت...

سلاااااااااام بر آریاناز عزیز

آبجی بدن درد گرفتیم&حالا با کی کل کل کنیم؟؟؟؟کجا کل کل کنیم؟؟؟ این رضا هم ما رو از خونش پرت کرد بیرون نگفت از شدت بدن درد میمیریم؟؟؟

تو چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟

مجید گفت...

خوابی هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟

بسه دیگه بیدارشو صبح شد!!!!!تنبل خانم!!!! من نمیدونم تو به کی رفتی به من و رضا که نرفتی احتمالا به یکی دیگه رفتی هرچی ما ها سحر خیز تو شب خیز.(نیشخند)

Unknown گفت...

سلام
دیدار مهم میرحسین و کروبی...
مجوز صادر شد: "از امام حسین تا آزادی"

"در پایان این دیدار مهدی کروبی و میرحسین موسوی با امضاء نامه ای مشترک و ارسال آن به استانداری تهران؛ نسبت به برگزاری راهپیمایی مطابق با اصل ۲۷قانون اساسی در سالگرد انتخابات ۲۲خرداد ۸۸ را خواستار شدند."

به امید آزادی سبز...

مجید گفت...

آهای دختر آزادی بخش ایران زمین کجایی؟؟؟

اومدم عرض ادب کنم

مجید گفت...

آبجی جوووووووووووووونم
خوابی؟؟؟؟
باشه من دارم میرم فیروزکوه
آخر هفته میام نیام ببینم بلاگم ترکیده هاااااااااااااااا

یه بارم که من زود اومدم همه خواب بودن(وق)

Unknown گفت...

سلام دوست عزیز
فیلتر شدم اگه مایل بودی لینکم رو تصحیح کن...

به امید ازادی سبز...

ansherly گفت...

کوشی دوست من
آپم

آرزو گفت...

گفتم به روح خفته ی آن مرد بی خبر

تا کی تو خفته ای ؟ بنگر آفتاب زد

به روزم و منتظر حضور سبزت

میدونی که من همون یار آسمونیت هستم

سبز باشی و سرفراز

نوشین گفت...

فقط زرتشت هست که دراحکامش کاری به کار مسائل خصوصی انسانها نداشته

Unknown گفت...

از روی مطلبت یک کپی برداشتم موفق باشی

پروانه عزیزی فرد گفت...

درود،

"کرانه های کارون" با شش دوبیتی،

چشم براه گامهای مهربان شماست..

ستاره گفت...

با مظلومیت نوه ی امام راحل به روزم

منتظر حضور یار آسمانیم

ansherly گفت...

22خرداد نزدیکه
احساسش می کنی؟؟؟

پارسال همین موقع ها بود
بیدار بودیم

خوابمون کردن

ستاره گفت...

سلام

هم دیروز مهرورزی شدم و هم امروز

لینکم را اصلاح کن

به روزم و زود بیا تا دوباره فیلی نشدم

ساقی گفت...

درود آریاناز جون
نمیدونم خر گازم گرفته بود که رفتم بلاگفا ! وبلاگمو فیلتر کردن اونجا ... منم نوشته هامو بازیافت کردم و برگشتم وردپرس ! سرگیجه گرفتم بس که هی جا عوض کردم !

زیتون گفت...

سلام برآریا نازگرامی

آرزو گفت...

سلام یار آسمانی

به روزم و منتظر عزیز دل

ناشناس گفت...

شامگاه جمعه ۲۱ خرداد با فریاد الله اکبر ٬ حقارت دیکتاتور را به او یادآور خواهیم شد. اعتراضهای شبانه کم خطرترین صورت اعتراضهای مدنی است. حتی اگر شنبه به خیابان نمی روید ٬ جمعه شب با فریاد الله اکبر با مادران عزادار و خانواده ی زندانیان ابراز همدردی نمایید. این کمترین کاریست که هر ایرانی می تواند انجام دهد.

وعده ی ما: جمعه ۲۱ خرداد ساعت ده شب

ansherly گفت...

سبز می شویم
فردا

سبز تر از همیشه

مجوز راهپیمایی ما را ندا و سهراب با خونهایشان امضا کردند
فردا
امام حسین تا انقلاب
فردا
سالگرد کودتا
فردا حق علیه باطل

زیتون گفت...

سلام برآریانازگرامی
زیتون بدلیل حمایت ازامام خمینی ومردم توسط فرقه خونخوارمصباحیه فیلترشد
ولی ازانجاکه بقول مفسرقران کریم ایت الله رفسنجانی سانسوروفیلتراب درهاون کوبیدن است بارفتن به مدیریت وبلاگ بخش تنظیمات عمومی عدد24به 25ارتقایافت ومطالب برگردانده شد
دولت ضلالت مصباحیه بجای هزینه کردن بودجه بیت المال برای بهبودزندگی مردم لشکرسایبری تشکیل داده وبودجه کشوررابه تاراج میدهدننگ ومرگ براین دولت مردم فریب وانشالله دست خدابامردم یدالله فوق ایدیهم خوشحالم خداکه نوراسمانهاوزمین است مجدددرلفافه ای ازنورانماالمومنون اخوه توخواهرخوبم رابالای دست گرفت وبه من نمایاند ی

مجید گفت...

سلااااااااااااااام آبجیه گلم

خوبی؟؟؟

منو ببخش
غلط کردم
چیز خوردم
اصلا فکر میکنیچیز برای چی به وجود میاد؟؟؟ واسه اینکه در این شرایط من بخورم!!!!!!!!

دارم میرم انقلاب، اگه نیومدم نگی مسافرته ها رفتم آرایشگاهت!!! همون درکه هه فکر کنم بالاخره نفرینت منو بگیره

با آرزوی بازگشت قانون به سرزمین نگارنده اولین قانون

ستاره گفت...

سلام یار آسمانی ام

وبلاگ آشنای یار در بلاگ اسکای فیلتر شد با آنکه فقط شعر معمولی بود

بهر حال آمدیم همسایه رضا رییسی شدیم در پرشین

بهم سر بزن.با یه شعر کوتاه به روزم

مجید گفت...

اهاااااااااااای آبجی
من برگشتم رفتم کلی خندیدم

دیدنی بود ترس و دستپاچگی دیکتاتوری از سکوت.

توکررررررررررتم

مجید گفت...

دست عشق از دامن دل دور باد!
می‌توان آیا به دل دستور داد؟


می‌توان آیا به دریا حكم كرد
كه دلت را یادی از ساحل مباد؟


موج را آیا توان فرمود: ایست!
باد را فرمود: باید ایستاد؟


آنكه دستور زبان عشق را
بی‌گزاره در نهاد ما نهاد


خوب می‌دانست تیغ تیز را
در كف مستی نمی‌بایست داد

علیرضا گفت...

دورود بر بانو آریاناز

عزیزم لینک شما اصلاح شد


پاینده و پیروز باشید



منتظر حضور سبزتان هستم



بدرود

Unknown گفت...

سلام اريا ناز جان

تو هم به جمع ما پيوستي

تبريك ميگم

با افتخار لينكت اصلاح شد

سبز باشي

Unknown گفت...

آریاناز پرسیده بودی به کدامین گناه فیلتر شدم بقول اعراب : بای ذنب قتلت
باید بگویم جوابت اینه که:
هر که عقل و خرد داره هرکه خوبی داره همون بدیشه!! همون گناهشه!!
در این دنیا البته نه در دنیای عاقلها بلکه در دنیای بی عقلها که همانا دنیای اسلام و شیعه و آخوند هست و بس
بدرود - پاینده ایران

خاکستر گفت...

وای وای هم سلوووووووولی سلام...
بالاخره مثل ما شدی...خب اینکه سوال نداره چرا فیلتر شدی...میخوای بری درکه باید مدال داشته باشی دیگه...الان تک ستاره ای...کوله ات رو جمع و جور کن...

در مورد کامنتها خودش برمیگرده کاری نباید بکنی...

به امید آزادی سبز...

راضیه گفت...

سلام آریاناز جونم.
حالت چطوره؟ این جک و جونورا تو رو هم فیلی کردن؟!
سبز باشی و برقرار

ستاره گفت...

شما هم بله ؟؟؟؟؟

یار اسمانی ام

ما همه با هم هستیم

سبز و سرفراز

مجید گفت...

ها ها ها ها ها ها
اهم جوونه آبجی نیتونم جلو خندم بگیرم
بزرا یوخده بخندمم الان میام

مجید گفت...

خب خودتو جمع و جور کن مجید!!!!×

واقعا چرا؟؟؟؟ یعنی ایران باستان هم ممنوعه؟؟!! یعنی تمام آنچه باید بدان افتخار کنیم در زمره جرایم است؟؟!! افتخار به کوروش کبیر به تمام آنچه احساس غرور میکنیم وقتی نامش را میاوریم ممنوعه؟؟!!!

مجید گفت...

ای ماه شقه شقه صبور باش
چه ها که ندیده ئی
چه ها که نخواهی شنید
ما التیام زخم های تو را
بر سینه ی مجروحت بازمی شناسیم
ماه لکه لکه
مثل حبابی بردریا بدرخش و با آسمان خالی خود
شادمان باش
جشنواره ی آب است زندگی
چراغانی رودها که به دریاها می رسند

مجید گفت...

مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ی ما
غافل از آنکه خدا هست در اندیشه ی ما

مجید گفت...

آبجی فکر نکن نمیفهمم که داری بلاگم رو میترکونی هاااااااا حالا که تا صبح برات شعر گذاشتم متوجه میشی!!

alireza گفت...

به نام مهربانی که مهربانی را آفرید
بیا باهم، دست در دست هم نهیم ، باهم فریاد زنیم ، باهم آزاد شویم!
دوست سبزم سلام
دوست من وبلاگ فوق العاده زیبایی داری. خوشحال میشوم اگر افتخار تبادل لینک را به من بدهید تا در کنار هم در این مسیر سبز به سوی آزادی گام برداریم.
سبز باشید و استوار

Unknown گفت...

درود آریاناز عزیز
باعث تأسف است که وبلاگ های پرمحتوایی مانند وبلاگ شما را فیلتر می کنند تا مبادا جوانان این مرز و بوم با فرهنگ و هویت خویش بیشتر آشنا شوند.
لینک وبلاگ وزین تان را اصلاح کردم
پیروز باشید
پاینده ایران

ansherly گفت...

فیلتر نیستی که؟؟

dariush گفت...

با بهترین درود ها
+گفتار پیامدار پاک هنوز پس از هزاران سال به ما پند میدهد
با گفتاری بنام سوشیانت بروزم
شاد باشی و تندرست

یوسف مهدوی گفت...

سلام بر آریاناز گرامی بنده در ادامه متن قبلی مطلبی از دکتر شریعتی گذاشتم با حضوری و نظری مرا مورد لطف خود قرار دهید.

sorena گفت...

بررسی عملکرد رهبران جنبش سبز
لطفآ در نظر سنجی وبلاگ من شرکت کنید

مجید گفت...

سلام من بیدارررررررم

مجيد گفت...

سلام آبجي خب به من چه مگه من اين كارو كردم چرا واسه من سرخ ميشي همش تقصير اوون فدايي اجنبيه

ansherly گفت...

اینجام

آنشرلی ایستاده می میره عزیزم

مجيد گفت...

اومدم عرض ادب كنم آبجي ناز من
بعدم بر خلاف آنشرلي من خوابيده ميميرم چون خيلي سنگينم بالاخره زمين مرا به سوي خود ميكشه.

amir گفت...

drod bar azadio azadi khah.

amir گفت...

drod bar azadio azadi khah.

amir گفت...

sepas az hzore sabze shoma dokht ariayi.

مجيد گفت...

آبجي داشتيم؟؟؟!!
اگه به اوون مباركه جواب منفي نميدادي!! الان وقت اضافي نداشتي با ين پسرك اونم تو خونه من كل كل كني!!!

مجيد گفت...

ما زياران چشم ياري داشتيم
خود غلط بود آنچه ميپنداشتيم
شيوه ي چشمت فريب جنگ داشت
ما غلط كرديم و صلح انگاشتيم

يعني من دو روز نبودم اوون بلاگ كوفتي رو سپردم دست تو ، دستت درد نكنه به تو هم ميگن آبجي،؟؟؟

مجيد گفت...

سبوح قدووس رب الملائكه و الروح

شب آرزوها منو يادت نره يه آرزويه مهم دارم دعام كن

منم توو در خاطرم هستي همون ستاره كه بهت گفتم يادته؟؟ همه ستاره هامو دعا ميكنم اگه خدا دل سياهمو ببينه

شاهین گفت...

درود
خوبی آریاناز عزیز؟دلم برات تنگ شده بود دوست خوبم
اومدم بگم وبلاگم فیلتر شدم دیدم تو هم فیلتر شدی !.خیلی برام جالبه من از 6 فروردین هیچی ننوشتم ولی فیلتر شدم.هر چی فکر میکنم نمیفهمم قضیه چیه.راستی چرا وبلاگت فیلتر شد؟تو هم که هیچ چیز مورد داری (البته مورد دار از نظر اینا) نمینویسی!
خلاصه من لینکت رو اصلاح کردم.آدرس جدیدم رو هم برات گذاشتم
در پناه اهورا

مجيد گفت...

سلام اول هفته ات بخير
هفته خوبي داشته باشي

ansherly گفت...

میگم تو که باز رو سایلنتی

آپ کن دیگه

پسرک آریایی گفت...

درود عالی بود متن راستی لینکت هم اصلاح کردم
از پستتم استفاده نمودیم
بدرود دوست من

ansherly گفت...

کم پیدایی رفیق؟؟

مجيد گفت...

كجايي آبجي؟؟؟؟؟؟ (گريه) نيستي!!! دلم تنگيده برات

مجيد گفت...

آبجي اين رهگذره ميگه كجايي نيستي دلشون تنگ شده خب كجايي تو ، آبرومونو بردي هااا يه سر بزن به بلاگ رضا رئيسي داداش بزرگه!! يادته؟؟؟ يا اونو هم يادت رفته؟؟ اي بابا آبجي بچه ها دوباره حرف در ميارن ااااا ميگن سر و كله مباركه پيدا شده خب من چقدر ازت دفاع كنم؟؟!!بيا ديگه روزمم مبارك!!!

ansherly گفت...

سلام
یه سوال
مردی یا زن؟؟

رهگذر گفت...

سلام
من خیلی به وبلاگت اومدم اما نمیدونم چه جوری میشه نظر گذاشت اینجا!!!
شرمنده خلاصه. اینور ناآبادی از این چیزا نیست ما چشمون عادت نداره!!!

امیدوارم همیشه موفق باشی و شاد.
بازم میام اگه دستم بیاداینجا چه جوری میشه نظر گذاشت.

ansherly گفت...

آره خب

رهگذر گفت...

سلام
عیدت مبارک
آپم. و خوشحال میشم سر بزنی.

موفق باشی و شاد

ansherly گفت...

گمون می کردم مردی
به خاطر طرز فکر و اسم وبلاگت
بهدین

و اینکه گفتی من بشم مادر ججه ات
یا ...

یادم نیست

همین شد که به این نتیجه رسیدم که زنی..
به هرحال
خوشحالم هم جنسیم

ستاره گفت...

سلام

مولا علی ...مولا علی
شاهنشه والا علی

سلطان لوعدنا علی
نقش دل و جانها علی

این بیت سروده ی پدرم است از یک قصیده طولانی

ستاره گفت...

سلام دوست آسمانی من

کجایی ؟؟ نکنه برگشتی ولایت ؟؟

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

به روزم و منتظر حضور سبزت

رهگذر گفت...

جدی جدی رفتی یا مستتری؟
این فدایی خودش رو کشت!!!

مجيد گفت...

آبجي جووونم چرا؟؟؟ خب به من چه هر وقت اين مباركه مياد ما برنامه داريم اااااا يه بار بگو برم بزنم قلم پاشو خورد كنم ديگه نياد

رهگذر گفت...

سلاممممممممممممممممممممممممم
کیف کردی چه جوری براتون دعا کردم
شیرینی منو بده یالا
قبل از اینکه از توپولوف پیاده شی رد کن بیاد وگرنه...
زود ما با هم حساب کرده بودیم
البته چون بهتر از خودت میشناسمت خودم یه جعبه شیرینی از جیب تو خریدم
ملیتم رو هم که هنوز نتونستی حدس بزنی.

خوش باشی با این پیروزی بر آستین استکبار

رهگذر گفت...

سلام
آپم به حکم فوتبال!
خوشحال میشم سر بزنی
یاد بگیر. شما قرن به قرن آپ میکنی؟! اواااااااااااااااااا

شاهین گفت...

درود
دوست خوبم پس از مدتها به روز کردم. اگر خواستی از کنکورم هم خبر دار بشی پست پیشینم رو بخون
در پناه اهورا