۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

خدایا با تو سخن میگویم


سوگند میخورم که تو را می پرستم و تنها از تو یاری میجویم سوگند میخورم که دشمن دشمنان تو هستم و دوست با دوستانت . سوگند میخورم که تو خدای یکتا ، مهربان ، پاک و بخشنده ای . سوگند میخورم که به وحدانیتت ایمان دارم  سوگند میخورم که به پیامبرانت ایمان دارم . سوگند میخورم که به آزادی انسان ایمان دارم .
ایمان دارم که انسان را آزاد آفریدی . ایمان دارم که آزادگان رستگارانند . ایمان دارم که آزار رساندن به همنوعانم گناه است . ایمان دارم که توهین به اعتقاداتشان و مقدساتشان گناهی بس بزرگ و نابخشودنی است . ایمان دارم که تهمت زدن به بندگانت گناهی بزرگ است . ایمان دارم که دروغگو دشمن آشکار توست و ایمان دارم که دروغ قلب انسان را سخت و فاسد می سازد. ایمان دارم که دروغگو را سخت کیفر میدهی. سوگند میخورم به بزرگیت که دروغ نگویم که دشمنی با مردم نداشته باشم که توهین نکنم که تهمت نزنم که به بندگانت آزار نرسانم .
خدایا پناه می برم به تو از شر دروغگو ، پناه می برم به تو از شر تهمت زنندگان ، پناه می برم به تو از شر آنها که جز تو از شرشان پناهگاهی  ندارم و نداریم .

۲ نظر:

Saeid.mzhr گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Aria Animation گفت...

سلام!
ممنونم بابت نوشته ی خوبت.خیلی به دلم نشست. برام مثل آب زلال بود و انگار از توی اون همه چیز برام پیدا ست.
قبل از همه چیز ممنون بابت عکسی که برای این مطلب گذاشتی !!
چون این تصاویر و کلاً فضا برای من بیشترین چیزیه که میتونم با دیدنشون حتی خدا رو توشون ببینم و بالاترین شکرهام رو وقتی میگم که به آسمون نگاه میکنم.
مطلبی که گذاشتی برام حس خاصی داشت.
گرم مثل نفس حق و سرد مثل افسوس و آه - مثل شکایت از روزگار !!
توی اون ستایش و راز و نیاز رو میتونم ببینم و اینکه حرفهای حقی که آدمهای انسان نمای امروزی تمام اونها رو فراموش کرده اند و متأسفانه هر روز داریم نمونه های بیشتری از اون رو میبینیم.
امیدوارم بتونیم خودمون رو فراموش نکنیم و حرفهای خوبی رو که زدی رو در زندگیمون همواره داشته باشیم و بدانیم باید همیشه رو به فطرت انسانیت و ستایشگر و یکتاپرستی خودمون برگردیم و از اون دور نشیم.
AriaAnimation@Gmail.con
(;